vineri, 2 octombrie 2009

auzi..

daca ai o sansa, o ultima sansa...ce faci? dai cu piciorul, de teama, din nepasare pentru tine, din ignoranta? dai cu piciorul sau profiti la maxim chiar daca ar fi cea mai mare greseala din viata ta?

Tu ce ai face? Eu as merge pana in panzele albe cu dorinta mea de a nu rata nici o sansa, nici o oportunitate, sa nu treaca nici un vis - dintre cele mai mari- pe langa mine.

Pacat insa ca de cele mai multe ori nu realizam ca mai avem o sansa si o oportunitate sa facem cu adevarat ceea ce ne dorim. Asadar, pot spune azi ceea ce mi-am dort mereu sa zic si n-am avut curaj:

1. Nu-mi place cand tata imi zice sa dau la politie;
2. Nu-mi place sa stau singur in casa;..si nu ca mi'ar fi urat!
3. Nu-mi place sa rad la glume proaste doar ca sa nu se supere cel care le-a facut.

Nu-mi place ca am o sansa, o ultima sansa si n depinde doar de mine daca profit sau nu.
Ce conteaza ce-mi place mie?!

5 comentarii:

  1. 1. nu da la politie daca simti ca nu ai ''talent'' pentru asta, sau pur si simplu vocatie, incearca si tu la altceva, nuj spre exemplu Cambrigde cu care poti lua la Universitatea Cambridge sau nu stiu, incearca sa urmezi ceea ce simti ca poti face.
    2. e normal sa nu iti placa sa stai singur in casa deoarece iti lipseste comunicarea verbala si fizica dintre persoane, comunicare pur si simplu normala prin natura omului asa ca iesi mai des cu prietenii
    3. Nu rade, da-ti cu parerea incearca sa te afirimi, nu te va omora nimeni pentru asta caci e parerea ta si ceilalti ar trebui sa ti-o respecte cati iti apartine numai tie.
    Si nu profita de nici o sansa daca nu se poate iar daca se poate merita totusi sa incerci caci cine stie....si conteaza ceea ce iti place tie pentru ca a face ceva ce nu iti place nu va iesi bine niciodata oricat te-ai stradui sa-i multumesti pe altii intai e important sa te multumesti pe tine insuti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pisi, folosesc asta ca pe o sansa. Profit de comentariul asta ca sa te intreb niste lucruri (SANSA DOMN'LE!).
    1. De ce sa pastrez sms-ul ala idiot?
    2. Nu cred ca exista un 2. Momentan nu ma mai framanta nimic.
    3. Pe asta nu era cazul s-o citesti. Daca nu exista 2, clar, nu exista 3!
    Astept raspuns. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca aş avea o ultimă şansă...depinde de importanţa lucrului pentru care mai primesc o şansă...există lucruri prioritare, există lucruri neimportante...decât să îmi pierd timpul cu şansa dată pentru a reuşi să aduc la împlinire ceva banal, mai bine mi-aş canaliza timpul şi energia să obţin o ultimă şansă pentru ceea ce contează pentru mine...şi chiar de ar fi o greşeală...e mai bine să profit de ceea ce mi se dă, chiar dacă există riscul apariţiei regretului decât să refuz a profita...suferinţa atunci va fi mai mare şi vo regreta mult mai mult...

    referitor la ceea ce zice tatăl tău..gândeşte-te că viitorul e al tău, şi depinde de decizia pe care o ei TU, nu el...fă ce îţi place...da, meserie bănoasă. Şi ce dacă? Fă ce îţi place,e dureros să te gândeşti la asta, dar...ai o singură viaţă. Dacă nu faci acum ce vrei tu, al'dată când vei mai putea?

    scuze pentru lipsa de coerenţă de care probabil am dat dovadă, dar funcţionez de o săptămână pe 4 ore de somn, 8 pastile pe zi, cola şi cafea...

    RăspundețiȘtergere
  4. 1.utsy nu e idiot, cel putin pt mn avea valoare simbolica
    2.frumos scris diana.si te inteleg pt lipsa de coerenta..noi astea d'a12a:P..abia daca mai avem timp sa respiram
    in rest.
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. mda, clasa a XII-a...am reuşit în decurs de câteva săptămâni, de când a început şcoala, să adun atâta frustrare, stres şi oboseală, încât dacă o singură persoană îmi mai zice că: "da, e mai dificilă clasa a XII-a, dar o să treacă...", o să îl descărnez.

    p.s. mi-e dor să fim la gară...

    RăspundețiȘtergere